Monday, May 25, 2009

MIMPI mati

betul ke apa yang disampaikan oleh mimpi?

kalau betul aku bersyukur..

kenapa?

sbb aku mimpi DIA mati!

sudah dua kali!

tapi orang tua-tua semua cakap kalau mimpi begitu maknanya panjang umor

jadi sekarang aku perlu menghadapi orang yang banyak memberi penderitaan dari kegembiraan dalam hidupku

apa entah keistimewaan betina itu?

ibu aku kerja, masak, pergi pasar naik bas, bawak barang berat-berat

dia makan duit ibu aku

bila tidak ada kerja, duit dapat lambat siapa yang dia cari?

nak beli rokok? isi minyak moto?

pergi jalan dengan betina lain?

mungkin ke betina jalang tu guna kan itu?

ya itu.. tak kan tak paham?

aku tahu betina tu nak duit dia

betina tu siapa? ada roadblock pon takut!

sangat JALANG punya betina

habis kredit telefon mntak top up, cukup bulan mintak duit hantar kepada anak

bodoh punya betina ko ingat dia tak ada anak

dia tak ada bini

itu sebab hidup engkau tak pernah senang betina

kepala otak babi ko tu buat ko tak kan senang!

memang ko BETINA JALANG PALING HARAM di dunia!

1 comment:

  1. ......
    poor u..
    i cant imaging how poor ur life~

    im surely u can further ur life :D
    ...

    ReplyDelete